I

  1. Inagaki, K. (1990). The effects of raising animals on children’s biological knowledge. British Journal of Developmental Psychology, 8(2), 119-129.
  2. Inagaki, K., & Hatano, G. (1993). Young children’s understanding of the mind-body distinction. Child Development, 64(5), 1534-1549.
  3. Inagaki, K., & Hatano, G. (1996). Young children’s recognition of commonalities between Animals and Plants. Child Development, 67(6), 2823-2840.
  4. Inagaki, K., & Sugiyama, K. (1988). Attributing human characteristics: Developmental changes in over- and under- attribution. Cognitive Development, 3, 55-70.
  5. Isingrini, M., Fontaine, R., Grellier, A., & Sauger, V. (1990). Vieillissement et déficit mnémonique : effets des indices catégoriels et spécifiques dans le rappel d’une liste de mot. L’Année Psychologique, 90, 511-528.
  6. Isingrini, M., Hauer, K., & Fontaine, R. (1996). Effet du vieillissement sur les réponses basées sur la familiarité et sur la recherche en situation de reconnaissance. L’Année Psychologique, 96, 255-273.
  7. Isingrini, M., Vazou, F., & Leroy, P. (1995). Dissociation of implicit and explicit memory tests: Effect of age and divided attention on category exemplar generation and cued recall. Memory and Cognition, 23, 462-467.